Wednesday, April 29, 2009

pabila tensi melanda.....

huhu....aku baru blk dari tgk CL manu vs arsenal.......siot btul 1-0.....tp xper......game dier agak open ah gak....bukan cam game chelsea smlm.....1 sided giler...haha....

actually b4 game, aku lepak ngan sedara aku ijah n mamat tgk citer x-men origin..4 me da stry is kinda boring.nothing really important except da fight between wolverine ngan abg dier.....tu jer kot ..n part wolverine kn masukkan cecair logam tuh dlm badan dier tuh.dats all....yg lain bosan semata2....muahahahah

to complete my day....aku bukak w.site inti...n found out my final result...huhu....alhamdulilah pass, eventhough da result is not wat i expected....tp k ah gak.......alhamdulilah pass......biler aku bgtau kat mak bpk aku......cam biasa.....dari dulu smp skang.biler aku bgtau result xm aku jer....hurm...xkira a biler aku A ker B ker..fail aperta lagi kan.....response yg aku terima hanya lah......OK.......dats all.....kalu ader A skit..hurm bgus la tuh......tp aku bersyukur sumer pass ngan lancar...so aku leh carry on degree aku....muahahahah

2 jer kot ak nak ckp....skang pon da nak kul 6 am da nh.....nak subuh jap....sujud syukur skit...haha...pas2 tido.....

adios.....

mucho grande.......

No comments:

Post a Comment